stugan

Vaknade typ halv 9, när mamma ville att vi skulle gå ut, så att hon så fort som möjligt kunde få sola.
Gick runt sportfältet, dvs. ca. 45-50 min, var inte sådär jätte skönt att gå i denna värme, men är alltid skönt när man är tillbaka i alla fall och fått röra på sig.

Mamma hade tänkt fara till gullsand, men jag känner mig som en uppsvälld köttbulle och åker hellre till stugan, förstår inte varför ingen någonsin (förutom jag) föreslår att fara till stugan när det är sol, finns bara fördelar med att vara där i stället för gullsand (man kan gå in om man vill det, tillgång till toalett, bättre för elli och framförallt inte massa sand över hela kropppen), nästan i alla fall (skulle väl då vara att vi inte har någon fin strand, som faktiskt kan vara trevligt, men återigen till den jobbiga sanden, vi har ju i alla fall hav och det är ju huvudsaken).

Nu ska jag packa med mig lite grejer och vänta på att tobbe och erica ska komma hem, dom skulle tydligen till gullsand, så dom ska åka med. Hittade en pluttenuttig bild på dom igår, från tobbes skolavslutning i 9:an.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah emelie , detta är nog den absolut gräsligaste bild du kan hitta på mig! men den bjussar ja välla på ! :)

2009-08-20 @ 19:16:06
URL: http://ericaawii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah emelie , detta är nog den absolut gräsligaste bild du kan hitta på mig! men den bjussar ja välla på ! :)

2009-08-20 @ 19:16:16
URL: http://ericaawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0