en sån dag..

Jag tror jag har hunnit med precis alla humör man kan ha under denna dag! Tråkigt för dom på skolan som endast fick se ett humör, som var väldigt nedstämt.. annat var det för jonna som fick hänga med genom dom flesta andra humören också!

Idag så spexade vi färdigt, jag var inte så bidragagande, men jag drog nog mitt strå till stacken i slutändan i alla fall..

Efter skolan så kilade vi in till stan en sväng, jonna skulle nämligen handla både det ena och det andra. Efter det så körde vi till kvist, där vi åt lite mat och sedan spenderade resten av kvällen med det vi är bäst på, dvs. PRATA(som oftast blir det mest snack om våra likheter, skönt att ha någon som faktiskt nästan är precis likadan som en själv).


(bilden i mitten visar hur mycket vi antecknade på våran meningslösa svenska lektion idag)

Något annat som vi gjorde var att hjälpa hennes mamma att baka lite lussebullar, SÅ typiskt att hon skulle baka massa gott bara för att jag var där, det slutade förståss med att jag tryckte i mig 1,5 bulle och två kakor.(då hade jag tidigare under dagen fått MASSOR med tröstgodis från linn på skolan..illa emelie). "Man lever ju bara en gång.." är ett citat som skulle passa in här..

Imorgon så har vi ingen svenska, vilket för min del betyder att jag ska på stan med jonna en stund, för att sedan fara på skolan och ha matte, som vi inte ens vet om vi har egentligen.. Efter matten(som vi kanske har), så ska vi gymma! Ska bli mycket skönt! Annars så händer inte så mycket imorgon!

Nu så ska jag läsa litegranna i min bok som jag började läsa här om dagen då jag fick order att inte sitta vid dator eller tv. Faktiskt riktigt bra bok, Stephenie Meyers "nya" bok Genom dina ögon, som jag fick av mamsen när jag fyllde år. Helt klart att rekommendera till alla Twilight-fans.

NU viker jag in årorna.



Godnatt och puss på alla underbara människor jag har i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0