go'natt

Hade det jätte mysigt med julbak tidigare idag. Var riktigt uppskattat!

Tyvärr så var man ju dock tvungen att komma hem någon gång, till något som inte alls var lika trevligt..

Har i alla fall halvsovit bort hela denna kväll, önskar dock att jag kunnat HELsova bort den.

Nu sitter jag här vid datorn för något som jag hade tänkt vara sista gången idag! Brukar väl dock aldrig bli som man har tänkt med den saken. Men jag har så otrevlig huvudvärk, så jag vill faktiskt inget hellre än att sova just nu.

Blev såklart ingen skridskoåkning idag heller, orka åka själv.. jag lägger ner det där nu, är nog inte meningen jag ska åka några jefla skridskor..


Godnatt och sov så gott.

Hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0