inte alla hästar i hagen

Det här kommer bli ett irriterande inlägg, så får dom som inte gillar när folk säger A utan B kan sluta läsa här!



Påväg hem från skolan så tänkte jag lite för mycket på hur mycket jag har att göra här framöver.. Dessa tankar får mig alltid att spåra ur och ge mig äckliga panikkänslor i kroppen. Denna gång gick det steget längre och en förbjuden tanke kom upp i mitt huvud, med detta så konstaterade jag att jag nog inte har alla hästar i hagen, alla bananer i klasen, alla pixlar i kameran, alla myror i stacken, alla delar i bilen, eller vad ni nu vill kalla det!



ADIOS

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är en stjärna som betyder mycket för mig!!

2009-12-10 @ 20:01:28
Postat av: dimiz

vafan, Jag läste ändå detta även fast jag inte gillar halva mess, fan skulle skippat det nu kan jag inte fråga vad det gällde om heller... doh

2009-12-11 @ 09:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0