jag är så lycklig!


Jag som alltid är så negg och har sån trist attityd måste ju någon gång överraska och idag har jag faktiskt mått riktigt bra och varit riktigt glad.

Började som sagt sent idag(skönt att inte behöva stressa på morgonen), lämnade av elli hos erik och körde sedan till skolan. Hade tre naturkunskapslektioner och dom är faktiskt(hör och häpna) riktigt kul! Avslutade sedan skoldagen med en religionslektion, det blev en "diskussionslektion", som vanligt då, men även den lektionen var helt ok.

Jag var SÅÅÅ negg till att fara och rida i "mörkret" och kylan, men när jag väl kom mig till stallet så blev det andra bullar. Helt seriöst, så kan jag inte minnas senast det var så underbart att rida!! fritz var så sjuuuuuukt fin, det var massor med snö, bra underlag, stjärnklar himmel och fullmåne! Det var UNDERBART! Framförallt var det inte alls mörkt och inte alls kallt, var bara så otroligt fint ute. Som pricken över i:et så fungerade radion i supertoyan på vägen hem från stallet! DET är inte ofta..

Jag skulle dock vara duktig och snäll med fritte täkte jag, så jag tog ländtäcket.. tråkigt nog så ville täcket inte ligga kvar i galoppen.. SÅ det hamnade på rakbanan! Och eftersom att jag red barbacka på en kuse med en mankhöjd på cirkus 174 cm(=tar sig inte upp om man hoppar ner), så slutade det med att jag fick ta bilen och hämta täcket när jag var klar i stallet. Det var dock bara kul att drifta på rakbanan, tur som fan att trav-martin hade plogat, annars hade jag måstat gå..

Har dock haft väldigt ont i huvudet och nacken idag och kommer ha det imorgon också, bara så att en viss massör kan fatta vinken tänkte jag.. (A)

Har även tryckt i mig två super goda lussebullar nyss, dom gjorde mig snäppet lyckligare(för stunden i alla fall..).

Nu tänkte jag avsluta detta inlägg med att bjuda på lite bilder på ett urval personer som gör medlefors till en underbar skola!




Puss på er och på alla andra underbara människor på medlefors.


Det var allt för mig den här gången, nu ska jag lägga mig och se en film eller dylikt! Sen så tror jag att jag ska följa strömmen och göra en tidig kväll ikväll.


Ses, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Stigge

Och eftersom att jag red barbacka på en kuse med en mankhöjd på cirkus 174 cm ????? Say WHAT ??? Prata svenska ...;) Å du kunde inte hittat en NORMAL BILD på mej ??

Du har ju ba en sisådär 10000 st !!!

2009-12-01 @ 20:28:48
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: emlan

Hahaha, det kvittar vilket språk jag använder, du förstår ändå inte, för du lyssnar ju inte ens! ;)

Och till bilden.. Duger den inte så kan jag utan problems leta fram en roligare om du hellre vill det..?

2009-12-01 @ 20:58:25
URL: http://gronjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0