Måndag? Tisdag?

För mig är det måndag, men "egentligen" så är det ju faktiskt tisdag nu när klockan är så mycket/lite som den nu är.

I alla fulla fall så har det ju varit kass uppdatering här över helgen, det ber jag om ursäkt för, men jag har spenderat hela helgen på bortaplan, där jag faktiskt inte ens orkat prioritera att blogga.

Idag kom jag mig i alla fall hem för första gången sedan i fredags och min kväll har jag spenderat på bästa möjliga sätt med PERNILLA! Tror ingen kan förstå hur uppskattad min kväll har varit med tanke på att senast vi umgicks togs detta kort.. och det är taget för ganska precis ett år sedan. Det känns verkligen SÅ sjukt att vi som varit bästa vänner hela livet, och då menar jag verkligen HELA livet, inte har kunnat ta oss för att hitta på något tillsammans på ett helt år.. Verkligen hur uppskattad som helst har denna kväll varit, lussebullar har vi hunnit med att baka också för den delen! Kommer bilder på det imorgon, orkar inte ladda upp dom nu..



Annars så händer det inte mycket vettigt hemma hos mig just nu, jag sitter bara och funderar på varför jag sitter här? ...och inte ligger och sover? Måste upp och ut med elli imorgon bitti, för att sedan köra till djupgroven och ta mig en ridtur på fritte, det var även det en evighet sedan!(känns i alla fall så..)


Avslutar denna dag med dessa bilder, som får tala för sig själva ♥





Godnatt och sov så gott, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0