måndag

Min måndag såg ut som så..

Den började med att jag INTE ställt väckaren, mamma kom in och sa att jag borde stiga upp någon gång vid sju, jag somnade dock om sekunden efter.. Och vaknade sedan 08.40 och började 09.30(måste fara senast 08.10 hemifrån). Ni som känner mig väl vet att jag är VÄRLDENS mest långsamma människa på morgonen, eller egentligen överhuvudtaget när jag ska utanför dörren. Jag måste i alla fulla fall säga att jag är lite stolt över mig själv, för jag hann duscha och göra allting jag i vanliga fall gör, på endast 30 min, det är grymt bra för att vara jag. Kom till skolan i sista sekunden, fastnade nämligen 10 min hos linn, eftersom att hon inte kunde låsa dörren, men det förstår väl jag det när man har FEL nyckel..

Måndagar är förövrigt väldigt sköna dagar på skolan. Två svenskalektioner och en mattelektion och slutar 13.10, inte särskilt jobbig dag med andra ord. Stannade som vanligt kvar på skolan med jonna till 15.20, sedan åkte hon med in till stan för att hon skulle klippa sig och jag skulle köpa en tröja. Lät som en väldigt missnöjd jonna igår.. men jag är säker på att det blev mycket fint!

I och med att jonna klippt sig och danne hela tiden snackar om att han borde klippa sig, så kunde jag inte låta bli.. har nu bokat klipp OCH slingning på torsdag! Blir very, very spännande hur det ska sluta den här gången. Jag har seriöst typ MAX tre gånger i hela mitt liv varit nöjd när jag kommit ut från frissan. Varje gång jag färgat håret har det även varit en HELT annan färg än den jag sagt att jag vill ha. Så som sagt blir det spännande och jag hoppas iaf att jag kan få det LITE blont den här gången!

bild ett: hur håret ser ut nu
bild två: hur jag önskar att det såg ut nu

Förstår såklart att det inte kommer bli i närheten av det i och med att det där var massa blont och solblekt osv. MEN så jag vill ha i alla fall. Ser förövrigt hemsk ut på bilden, ser ut som mamma..(menar dock inte att du är hemsk mamma) Skulle dock gärna ha brännan just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0