söndag..

Jag hade faktiskt inte tänkt sova mer när jag kom hem klockan åtta i morse, men ack så blev det visst ändå.. hade tänkt att jag skulle kunna hålla mig vaken, så att jag skulle vara lika jätte trött som daniel kommer vara ikväll, då det var tänkt att han skulle komma hit. Dock så återstår det ju att se om planera fortfarande ser ut så i och med att han inte fick sig så mycket sömn i natt.. men vi får hoppas på det!

Jag har ett litet problem, som snart kommer bli ett stort problem om jag inte "gör någonting åt det", därför skulle jag vilja att jonna hör av sig när hon läser detta. Tack på förhand!

Nu ska jag äta något, gå ut med hunden och sedan plugga, SES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0