tisdag

Då till tisdagen.

Ställde väckaren på halv sju, förstår faktiskt absolut inte varför i och med att jag börjar halv elva. I alla fall så ligger jag fortfarande i sängen, jag har jätte ont i magen och mår illa... Har övervägt om jag ska gå ut med elli eller inte och det blev inte. Hon ska nämligen till erik idag och han kan gott få ta sig en morgonpromenad.

Annars ser planerna ut som så:

dusch
frukost
skola
rida
ev. temaarbete
ev. annat


Det vill säga, inte mycket planer alls.


Måste nu skynda mig i duschen så jag får mig lite värme.

På återséende, puss.

Kommentarer
Postat av: janne

haha märkte att jag snor ord från dig skitofta efter att ha läst dina inlägg. dock omedvetet! ;)



och du kommer INTE dö idag.



2009-12-01 @ 17:17:48
URL: http://enavalladom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0