torsdag

Dagen började med att jag vaknade rätt så pigg, vilket var väldigt skönt, då jag 99% av alla årets dagar är sjukt trött på morgonen.. I alla fulla fall så kom jag med nöd och näppe " i tid" till skolan.

Dagen på skolan var helt ok, som vanligt så förgyller jonna-dior min dag på skolan. Efter skolan så gjorde vi vårat hemliga "projekt" och det blev mycket fint! Och efter det så drog vi på gymmet och ewe hängde med också, RIKTIGT duktiga var vi där..(allting är ju som sagt relativt)

Efter det så har jag bara hunnit komma hem och äta lite middag.

Och resten av kvällen kommer att bestå av endast plugg.. har nämligen naturkunskapsprov imorgon, jippie. Önska mig lycka till..


Här har jag någonting till jonna, detta är låten johanna har LOVAT(nästan) att hon ska sjunga för oss på julfesten! Jag älskar den!



Kommentarer
Postat av: evelina

Gu se bra den va! =)

2009-12-10 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0