en månad senare

Nu börjar det vara en evighet sedan jag skrev någonting här, men som jag sa tidigare så skulle det inte kommit ut något vettigt om jag försökt.. Nu har jag iaf tänkt att jag ska försöka ta tag i det här, det har jag nämligen lovat emelie.

Det har hänt mycket senaste tiden, men inte mycket som jag känner att jag måste skriva ner här, emelie har flyttat till london, det är väl det enda "stora" som hänt. Det känns lite trist utan henne här, vi hängde ju trots allt rätt mycket, så det känns lite tomt, men jag önskar henne all lycka i storstaden med sean!

Igår var jag iaf med jennifer, det var jätte trevligt, var nämligen väldigt länge sedan sist vi hittade på något! Var först i hemmis och tittade när hon red sam, som förövrigt har blivt super fin! Sedan åkte vi till kåge, där jag fick sitta och prata med helene ett tag medans jennifer var långsam på att duscha, det var också trevligt. Kvällen slutade med ett gott snack och massor med chips och det är ju alltid uppskattat.

Nu så hade jag tänkt stiga upp, för jag ligger fortfarande i sängen och drar mig och det har jag inte riktigt tid med, ska nämligen hjälpa mormor och hans att städa och dona lite grann och det vill jag göra bort så fort som möjligt, för sen hade jag tänkt hinna med annat, skulle eventuellt vara med malin idag och det hoppas jag att det blir av, för vi har inte hittat någon dag som passat oss båda på hela sommaren i princip. Måste bara höra med pappa om han kan tänka sig att ta en promenad med elli, så jag kan fara nu direkt. Aja, ingen tid att sitta här, ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0