morgon

Godmorgon!

Jag har varknat 233 ggr inatt av att min käre hund lyckats ta av sig sin såkallade "blöja", efter 233:e gånger så var jag sådär halvless, så jag tog av den. Nu återstår det att se om mina vita sängkläder inte är vita längre, mmm mysigt.

Jag har inte tittat ut ännu, men enligt min dator ska det vara 14grader och mulet, känns dock inte som det här inne, känner mig nämligen som ett ägg i en stekpanna, vilket  borde betyda att solen lyst in här hela morgonen. Jag hoppas dock på att det är mulet, för jag ska gå med elli till ersmark och hämta toyan av pappa och är det sol ute så kommer vi troligtvis att dö båda två, och det vore ju onödigt..

När jag kört hem så ska jag vänta på att malin ska sluta jobba, för sen så ska hon följa med mig till stallet och rida, det ska bli väldigt roligt! Under tiden ska elliott få hänga med sin husse som hon inte träffat på flera veckor nu, det ska ju bli roligt för henne. Annars händer det inte mkt roligt idag, jag har lovat mamma att jag iaf ska börja med att packa upp alla mina kläder från flytten, börjar vara ett tag sedan dom skulle upp nu, men jag har ju och andra sidan klarat mig bra utan dom kläderna som inte är uppackade, så jag börjar faktiskt fundera på vad det är för kläder som fyller mina tre sopsäckar?

Aja, nu så står det en vovve här som gärna vill till vovven utanför dörren, dvs. nina. Ingen mera tid att sitta här.



Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0