så sjukt trött

Kan inte minnas senast jag gjorde såhär mkt vettigt på en och samma dag... Jag är verkligen helt slut i hela kroppen!

Dagen började alltså med att jag traskade till ersmark för att hämta bilen på metso, och som alla säkert förstår så var det sol bara för att jag för en gångs skull inte ville ha sol. Jag höll på att svettas ihjäl iaf och elli med för den delen. När jag kom hem tog jag mig två mackor som bränsle och väntade in malin för att köra vidare mot stallet! Lämnade elli hos erik när jag var i stallet, vilket var mkt uppskattande från båda parter.

Väl i stallet så duggregnade det litegrann, men det försvann lika fort(tyvärr måste jag nog säga, för det blev varmt). Red iaf drygt en timme dressyr uppe på lägdan och det var väldigt varmt och kändes i kroppen efteråt om vi säger så. Var jätte kul att malin ville följa med och prova på mina små kusar iaf! På vägen hem pratade vi mkt om motion osv. och vi lovade varandra att båda skulle ut och springa ikväll, vilket jag alltså var tvungen att ta mig i kragen och göra!

Såg klart filmen jag somnade till igår kväll och vilade upp mig lite efter middagen, för att gå en lite promenad med elli och sen dra mig ut på min springtur! Sjukt tungt gick det och min såkallade astma gjorde ingenting bättre, efter ca. 3 km så var det andnöd som bara den och jag fick gå några hundra meter innan jag kunde springa vidare, då gick det dock lättare, men alltså när jag kom hem var jag verkligen död. Skön känsla måste jag dock säga, nu ska jag försöka få in lite löpar-rutiner. Jag antar att jag inte kommer lyckas med det, men det är ju iaf värt ett försök.

Nu orkar jag inte göra något mer än att ligga här i sängen med datorn, jag kommer nog leta fram någon film att somna till efter att jag sett paradise hotel danmark, vilket har blivit en pinsam vana.. tyvärr så är jag fast..

Hittade en bild på mig och malin från piteå summer games(2003?)





godnatt !

Kommentarer
Postat av: Malin!

Din blogg har ju försvunnit från min favortlista så har helt enkelt missat att läsa hur många inlägg som ehlst ju :(( men nu är den tillbak så keep up the good work with your update!!

Sweet bild? haha

PUSSS :*

2009-08-11 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0