11.22

Det går inge vidare med min "nya livsstil" måste jag ju säga, inte på sovfronten iaf. Tror att det mest beror på att jag inte riktigt vill vakna.. känns lika jobbigt varje morgon, att vakna i ensamhet och förstå att det verkligen inte bara är en dröm allting. Jag tror faktiskt aldrig det kommer att kännas bra...

Nu ska jag iaf ut med elli och gå och hämta mormors bil. Ska nämligen plocka upp jennifer på skolan och köra till hemmis vid tvåtiden. Jag har lovat att rida jappis i helgen när hon är på klassresa i göteborg, det ska ju bli roligt, framförallt spännande.

Vad hände förresten med värmen?! förra helgen hade vi alltså 30+ och vad är det nu? typ 10+... Igår kväll satt jag ute på läktaren på ridhuset och såg på hoppspec. jag var klädd i tjocktröja, fleece, vinterjacka och nedtill byxor + täckbyxor, jag höll på att frysa ihjäl. Kom tillbaka sommaren!!!


Nu måste jag iaf dra upp elli ur sängen och ta mig ut, annars kommer jag inte vara klar att fara när jennifer slutar skolan.




ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0