12.34

Har just kommit hem från världens skönaste ridtur! Vi red någon skogsväg jag aldrig ridit tidigare, emelie har däremot varit där med hasse och härjat tidigare, det var iaf jätte mysigt om man frågar mig. Frågar man däremot emelie så var det inte alls mysigt, för hon har verkligen hakat upp sig på det där med björnarna. När vi ridit en bit fick vi iaf vända pga. emelie björnskräck. Då red vi ist upp på lägdan där vi hade det jätte trevligt med galopp barbacka på långa tyglar. Var jätte, jätte mysigt iaf!

Nu så ska jag se om jag hittar någonting att äta här i läggan, sen ska jag ta mig en dusch, för att sedan bege mig med erkan till skellefteåbil och lämna bilen.

När jag kommer hem igen så kommer jag nog att slockna, jag är så sjukt trött i både kropp och knopp.





ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0