godnatt

Jag tog tag i livet och körde till hemmistjärn för att rida jappeloup och det valet är jag glad att jag gjorde! Hur mysigt som helst var det, han är verkligen super-duper-fin.


Imorgon är min mamma ledig och hon har lovat att slita upp mig ur sängen(bokstavligen om det behövs)innan klockan nio, för nio har hon nämligen bestämt att jag och hon ska vara ute på promenad. Efter promenaden så ska jag köra till hemmistjärn och rida jappis, när jag gjort det ska jag köra till djupgroven och rida fritjoff och när jag gjort det ska jag plocka upp erkan för att köra till kaug och spela lite tennis. Efter det så får vi se hur kvällen tär sig...


Nu har jag en hund som har gått och lagt sig och som väldigt gärna vill att jag gör henne sällskap, så det ska jag göra!


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0