13.34

Nu så börjar solen kika fram bakom molnen och jag har faktiskt fått i mig något i magen, så jag tror att jag ska börja dra mig mot staden. Emelie har nämligen glömt sitt visakort i min bil för trettioelfte gången och ska visst köpa skor idag. Så nu tänkte jag pallra mig ut till bilen och köra till stan för att sedan dra mig vidare till stallet och en mycket lugn ridtur.

Kom även fram till något idag när jag var ute med elli och det var det att jag borde se det här som ett tillfälle att ta tag i mitt tränande som inte gått så bra de senaste åren. Nu finns det nämligen ingenting bättre än att röra på sig, det är en av få gången på dygnet när man kan hålla tankarna i styr. Har sagt så många gånger att jag ska ta tag i det här, så det kommer nog bli som tidigare, dvs. ingenting, men jag ska verkligen försöka, litegrann iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0