18.43

Nu är jag hemma igen efter en väldigt varm ridtur. Billy B. var iaf mycket fin fin idag och det var skönt att få ägna sina tankar åt något annat än samma sak som dom alltid tänkt på den senaste tiden.. Men nu är jag tillbaka här och är till råka på allt ensam hemma också, så jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig själv med för att hålla tankar i styr.

Funderar på att slå på någon bra film, men känns som att det är det enda jag gjort senaste tiden, så jag är inte så säker på att det finns så många bra filmer kvar att se. Skulle mer än något annat vilja ut och springa en sväng, men det finns en sak som hindrar mig och det är att jag är så fruktansvärt LAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0