godmorgon

Idag måste jag ju säga att jag är rätt stolt över mig själv, för idag så har jag vid denna tid t.om hunnit vara i stallet och ridit. Glömde förresten säga att igår när vi red så såg vi en räv, den var ganska gullig, men den tyckte att billy var hemsk, så den sprang in i skogen. Nu så ska försöka hitta några kläder att ta på mig, det kan ju ta ett tag, men vi tänkte faktiskt vara iväg klockan 12, men vi får väl se hur det blir med det, emelie står nämligen i duschen just nu!

Det är ju iaf rätt trevligt väder ute, men med tanke på viket väder vi ska få på söndag enligt alla väderprognoser, så skiter jag i vad vi har för väder idag. Tråkigt bara om det ska bli en heldag i stallet på söndag, så man inte hinner med att sola någonting, nu har det ju inte varit sol på ett tag, så man börjar ligga efter med brännan.

Nu måste jag iaf torka håret, så jag blir klar någon gång.




ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0