kläder?

Haha, alltså ja vad ska man säga.. att jag aldrig ska lyckas klä mig lämpligt till vädret.
Inte emelie heller för den delen, så jag är ju inte ensam om att alltid misslyckas, vi var iaf klädda i underställ, tjocktröja och jacka(emelie vindjacka, jag regnjacka(det hade ju trots allt regnat när jag var ute med elli)). Det blåste som bara den när vi kom till stallet och var moln så långt ögat kunde nå, men självklart, så fort vi fått oss upp på hästryggen så kikade solen fram, BARA för att vi skulle svettas ihjäl. Var trots det en mycket behaglig barbackaritt.

Trevligt att emelie alltid ska vara en sån jävla tönt påtal om ingenting, idag var hon nämligen livrädd för att vi skulle möta en björn när vi var ute och red, och jag tänkte såklart hur stor sannorlikhet är det att man möter en björn? men bara för att vi snackade så mycket om björnar under ridturen så var jag tvungen att fråga pappa när jag kom hem om det fanns björnar där i trakterna och håll i hatten nu emelie, men han sa faktiskt att det mycket väl kunde finnas det! :O

Nu får vi sjunga ännu högre i fortsättningen när vi är ute och rider, så att björnarna inte kommer och tar oss...



Det blåser förövrigt så mycket att man skulle kunna tro att vårat hus ska blåsa bort, det knarrar i väggarna och om man tittar på träden här utanför så är dom nästan vågräta(men bara nästan...). Min lilla hund skulle behöva komma ut på en promenad, men frågan är ju om jag vill riskera att hon blåser bort?

Kommentarer
Postat av: björn

kul....jag kommer rida i hagen i framtiden. max!!!

2009-05-27 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0