vill inte vakna

Godmorgon.


Jag måste ju säga att jag tycker jag var nästan lite duktig iaf med mitt första försök att skaffa nya vanor. Jag ställde nämligen väckaren på 9! Dock så tog det 45 min innan jag tog mig upp, men det brukar vara betydligt värre, så jag måste nog vara nöjd. Att jag sen blev bjuden på chokladpudding av tobbe när jag vaknade var ju en annan femma, det var inte så jätte gott såhär på morgonen, så jag ska nog faktiskt försöka äta lite riktig frukost och därmed vara ännu duktigare.

Ville inte riktigt vakna idag, kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag vaknade, men jag måste nog vänja mig vid det och försöka tänka på något annat när jag vaknar, kan bara inte låta bli.. Det jobbigaste är när jag ska somna och när jag vaknar.. när man inte gör någonting annat än bara ligger och tänker.. Ska inte tänka på det här nu, nu har jag faktiskt lite sällskap hemma, både pappa och tobbe är hemma, så jag har faktiskt chansen att tänka på annat, då ska jag verkligen försöka det också!

Förövrigt så är det lite trist väder ute just nu, väldigt blött, regnar dock inte för tillfället, men eftersom jag och emelie ska ut och rida så ska det väl självklart börja regna om någon timme igen. Även om allting känns jobbigt nu för tiden, så måste jag ju säga att jag är glad att jag har hästarna, den tid jag är i stallet är nog den värdefullaste tid jag har för tillfället.


Måste bara säga att jennifer är världens bästa och det hoppas jag du vet hjärtat!


Nu blir det frukost.

Kommentarer
Postat av: jc

du är världens bästa för alltid!

2009-05-27 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0