aaa

Efter middagen så har jag suttit med instuderingsfrågorna till religionen en stund, fick faktiskt en del gjort och det kändes skönt! Tänkte försöka göra klart dom ikväll, sen så är det bara att försöka nöta in allting..

Förlåt till jonna för att vi inte kunde låta bli att se sista johan falk filmen igår.. Får bli någon annan film på våran filmkväll!

Blev ingen ridning för min del idag, då min onda mage sa emot.. Känns som att det var en evighet sedan jag red nu, hoppas på att det blir av på fredag i alla fall!

Förövrigt så har jag nog inte så jätte mycket mer att säga än att jag skulle vilja ha mer snö, så jag får ta fram snowboarden och skotern. Även mycket sugen på att baka pepparkakor och lussebullar! Vill helt enkelt ha mycket snö och JUL!!



ses

Kommentarer
Postat av: Pernilla

kan du bara va med mig någon dag :D

2009-11-11 @ 15:09:41
URL: http://pnordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0