ännu en måndag

Skulle nog säga att det varit en helt random måndag på medlefors idag.

Har inte sovit många timmar i natt och är därför sjukt trött, men det är ingenting jag kan må dåligt över, det var värt dom timmar som gick till annat än sömn.

Dagen började med två svenskalektioner. Nu har dom som gjort lilla temaarbetet dragit igång med sina redovisningar och om vi säger såhär.. det märkts på närvarolistan. Redovisningar är i princip det enda våra svenskalektioner kommer att bestå av resten av terminen. Det är faktiskt intressant att lyssna på alla redovisningar, men jag kan ju inte sticka under stolen med att jag hellre hade velat använda tiden till att skriva klart mitt egna arbete. Efter svenskan så hade jag en mattelektion och dom som känner mig väl förstår hur mycket det blev gjort på den, dvs. inte mycket alls.

Slutade 13.10, men jag och jonna tänkte att vi skulle plugga religion efter skolan. Plugga och plugga.. det blev inte mycket till plugg, mest bara en massa tjatter, som vanligt. Blev i alla fall kvar till 15.20 när alla andra slutade. Kom hem, åt lite mat, och här sitter jag nu.

Ikväll så har jag och linn tänkt skriva temaarbete, känns som att vi behöver sträckskriva nu i några dagar, så kanske vi kan bli klara någon gång, så man får lämna den bördan bakom sig.

Såg johan falk-operation näktergal med stigge igår kväll. Den var OK, dock så blir johan falk-filmerna bara sämre och sämre och det är ju lite trist. Jonna blev dock lycklig när jag berättade att JK är med i dom två nya filmerna också!

Om man nu skulle ta sig härifrån snart och göra någon nytta kanske.


Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0