årets halkigaste dag..

kan jag med absolut INGEN glädje alls, meddela er att det är idag!

Jag skulle ut med elli i morse, tror vi var ute i 15 min och vi hann MAX en kilometer på den tiden. Något som var både positivt och negativ med min morgonpromenad var att idag så hade jag hjärnan med mig och tog goretex-skorna.. men då till det som inte var så positivt, jag tog goretex-skorna.. Visserligen hade jag torra fötter när jag kom hem, men sommarskor, njaaaee, ingen hit när det inte är något som helst mönster på sulorna och endast is på vägarna! Idag var jag verkligen bambi på hal is..

Jag tyckte jag stigit upp i så pass bra tid att jag skulle få mig iväg till skolan och inte måsta köra av vägen på väg dit, men nu börjar jag tvivla! En sak är säker och det är att här kan jag inte sitta längre i alla fall!




ses & hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0