dåså

Nu är det dags för sängen, kanske inte blev jätte tidigt, MEN i alla fall tidigare än igår!

Imorgon ska jag upp 05.30, eller väckaren har tänkt det i alla fall, men i och med att den har en såkallad snooze-funktion, så innebär det att jag inte är uppe förrän vid 06.00.. På skolan imorgon så har vi temadag, vet inte om jag tycker att det känns så jätte peppande med en "miljödag", hade hellre haft vanliga lektioner tror jag, då jag verkligen behöver all tid jag kan få just nu.

Kunde inte låta bli att trycka i mig en kaka,som bara låg och väntade på mig när jag nyss kom innanför dörren nyss. Det var ett big misstake, för nu vill jag ha en till och det är illa..

Nu ska jag sätta planen i verket och försöka sova.



Ses och hörs, godnatt!

Kommentarer
Postat av: linn

kakor är ju bäst :D speciellt degen!!!!! mums

2009-11-18 @ 07:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0