LARS WINNERBÄCK!

Nu är det knappt en timme kvar tills vi sitter i bilen påväg mot umeå, för att se LASSE! Jag längtar liiiiiiiite..
Enligt min källa så kommer kvällen se ut som följande:

1. Järnvägsspår
2. Köpenhamn och överallt
3. Dunkla rum
4. Jag har väntat på ett regn
5. Brustna hjärtans höst
6. Om tiden vill ifatt
7. Kedjebrev
8. Lång dag
9. Varning för ras
10. Hugger i sten
11. I Stockholm
12. Åt samma håll
13. Fribiljett till himlen
14. Söndag 13.3 1999
15. Jag får liksom ingen ordning
16. Kom ihåg mig
17. Solen i ögonen
18. Om du lämnade mig nu


Extranummer 1:
19. Elden
20. För dig
21. Ett sällsynt exemplar
Extranummer 2:
22. Elegi
23. Söndermarken


Kan inte beskriva min lycka när jag såg att han skulle spela dunkla rum, jag älskar den!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll, för det lovar jag med all säkerhet att jag kommer att ha!


SES.

Kommentarer
Postat av: mja

Säker källa hoppas jag.

2009-11-26 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0