godmorgon igen

Det blev den vanliga morgonpromenaden med ellan, dvs. runt sportfältet. Det var skönt att komma ut en sväng! Fick i min lite fil också innan jag gick ut, men började bara må mer illa av det..

Har hunnit med lite pluggande, men kunde inte låta bli att ta mig en powernap vid tre-tiden. Det var helt klart värt det, nu känner jag mig mycket piggare igen.

Stort tack för all massage jag fick igår på skolan och igår kväll, har haft så äckligt ont i nacken i flera dagar nu, men det känns tusen gånger bättre idag!

Nu väntar jag på att det ska komma hem någon som vill äta middag med mig. Precis exakt när jag skrev den meningen, så kom visst tobias och erica.



Plugg och såsmåningom mat!


På återséende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0