godmorgon

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt! Blev dock mycket trevligare än planerat, men jag fick inte något vettigt pluggande gjort..

Blev en sen kväll som vanligt.

Har i typ tre dagar haft någon konstig värk i magen och när jag vaknade idag så var det värre, mådde/mår jätte illa. Är sjukt hungrig, men kan inte få i mig någon mat.

Somnade alltså om när väckaren ringt i morse, när jag insåg att jag inte skulle ta mig till skolan. Vaknade ganska nyss. Det känns skönt att få vara utvilad för en gångs skull faktiskt. I alla fulla fall, när jag vaknade nyss så fick jag en mycket trevlig överraskning! Ett sms.. där det stod.. att.. mina.. SKOR HAR KOMMIT! Så nu är jag lycklig och i eftermiddag ska jag hämta dom och bli ännu lyckligare!

Nu så ska jag gå ut med elli en sväng, sen se om jag kan få i mig någon mat.. Och efter det så är det ingen mer dator för den här dagen(i alla fall fram till middagen), för då ska jag plugga, punkt slut.



Ses, pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0