hela kvällen..

har i princip gått till att plugga.. Finns inga ord som beskriver hur less jag är!

Nu så har jag inte tänkt dra ut på den här dagen mer, utan jag har tänkt vika in årorna för kvällen!

Imorgon är det fredag och då ska jag som jag nu hela veckan längtat efter, RIDA! Känns jätte skönt. Tråkigt att jag ska måste gå igenom en hel skoldag innan jag ska till stallet bara. Morgondagens kväll ser ut att gå i temaarbetets färger, tråkigt, men välbehövligt!

Annars så har jag faktiskt hela veckan varit festsugen, har nu inte festat sedan klassfesten och det börjar vara ett bra tag sedan nu! Ser i alla fall ut som att det nog blir fest i helgen, närmare bestämt lördag.

Sen kommer vi till söndagen.. Och min söndag ser ut som så att det ska nog bara bli en väldigt lugn dag, ska förhoppningsvis må bra och kunna ta mig iväg till dressyrspecialen, för att senare på kvällen styra film med danne, jonna och jeppe! Det blir nog en trevlig helg helt enkelt.

Nu så ska jag som sagt försöka göra en hyfsat tidig kväll, så jag orkar upp imorgon bitti.



Godnatt allesammans, puss.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa va kuul, ska också festa på lördag! Ska ni ut? :)

2009-11-19 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0