helg

Nu har ännu en vecka passerat alldeles för fort. Blev ingen skola för min del idag, då min mage spökade(för ovanlighetens skull...). Missade därmed religionsprovet idag, men det får man nog göra till veckan i stället!

När tarzan for till skolan för att skriva prov, så blev jag ensam och kunde inte låta bli surfa på förbjudna sidor på internet(dvs. sidor som man inte kommer från med pengar i behåll!). Hittade då ett par underbara skor som jag helt enkelt inte kunde motstå! Så nu, när jag kommit mig hem, så var jag tvungen att beställa dom. TJITJING, då var man 750 kr fattigare, men jag tror det var värt det!




Nu så är det snart middag hos familjen hedlund. Efter middagen kommer jonnis hit och då ska vi ha det mysigt med bak av pepparkakor och lussebullar! Det ser jag framemot! Sen så blir det såsmåningom natt och men tanke på hur lite jag sovit i veckan, så har jag en känsla av att mycket av morgondagen kommer gå bort till sömn.


På återséende!


Kommentarer
Postat av: jappjappjappp

you go girl!!!!!!!

2009-11-14 @ 00:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0