killmedea

ligger nu i sängen och försöker läsa igenom en sjukt dålig bok vid namn MEDEA.. Den ska vara läst imorgon och jag är så sjukt less på att läsa, så jag tvivlar på att jag har läst den imorgon! Har redan plågat mig igenom den en gång, förra året, minns dock absolut ingenting(f.om att hon är svartsjuk och dödar sina barn).

När jag låg här så slog det mig även att jag inte fyllt i papperet om vilka ämnen jag ska läsa nästa termin och jag har verkligen ingen som helst aning vad jag ska välja för ämnen.. Jätte kul känns det här..

Ingen tid får gå till spillo, återkommer.

Kommentarer
Postat av: jonna

killjason och barna på dirre

2009-11-23 @ 12:04:17
URL: http://enavalladom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0