måndag

Nu sitter man här på skolan igen, efter ett lov som har gått alldeles för fort. Har varit kass på att uppdatera, men som vanligt har jag för mycket att skriva, så jag inte orkar ta mig tid att skriva ner det. Är väl mest sånt som inte hela världen behöver veta också.

Trött och sliten är man i alla fulla fall, trots att man 90% av lovet legat hemma i sängen. I fredags så brann våran "bredbandsgrej" upp hemma, så jag har varit utan internet hela helgen, inte så jätte kul måste jag ju säga, men man inser vilket sjukt liv man lever, som är så beroende av internet..

Slutar rätt tidigt idag, känns skönt, MÅSTE dock skriva temaarbete idag!!


Kommentarer
Postat av: JAPP!

Jappp var ordet emeliee!

2009-11-02 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0