natti natti

Nu så har ännu en meningslös kväll passerat.

Känns som att jag mest pratat i telefonen hela kvällen faktiskt, det var dock inte meningslöst, men tråkigt att man inte gjort något vettigt bara.

Har tryckt i mig MASSOR med glass, då jag inte hade någon choklad(som jag egentligen var sugen på). Om vi säger såhär, är man laktosintolerant och äter glass, så får man med 99% säkerhet ont i magen.. Så det är väl ganska bra beskrivning på vad som väntar mig snart! Är huvudet dumt får kroppen lida.

Väckaren står på 05.20 och det känns som att jag redan har sömnbrist så det räcker, så jag borde verkligen sova nu. Dock så har jag helt plötsligt från ingenstans börja få jätte svårt att somna på kvällarna och det är ju inte jätte, jätte roligt måste jag säga. Hoppas det går bättre idag, vill verkligen vara uppe 05.30 imorgon, så jag hinner gå min timmespromenad runt kågemarken och hinna vara på skolan till 08.20.

Tänkte att jag skulle somna till ett avsnitt av californication.



Godnatt, puss.

Kommentarer
Postat av: linn

var ärdu?

2009-11-06 @ 11:49:02
Postat av: en vän

de e inte kul att va laktos intolerant..vet hur det är :/ finns dock en tablett som heter lactrase som du kan köpa på apoteket som man kan ta innan man äter något som innehåller mjölk. det kan hjälpa en stund

2010-01-07 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0