nuså

Nu har jag tryckt i mig lite mat, känner mig som en bult.

Jonna har tjatat på mig hela dagen idag att jag ska följa med henne på stripdance aerobics, ett evigt tjatande har det faktiskt varit! När jag väl gått med på att följa så går jag in på hälsostudions hemsida och ser då att det inte ens är någon stripppp idag! Bra jonna, bra..

Något annat som jonna gjort hela dagen är att sparka på en redan liggande emelie, lågt, VÄLDIGT lågt.. hon har i alla fall fått mig att känna mig som en lat tjockis, då hon tryckt ner mig med att hon tränar hela tiden och jag aldrig gör det.. SÅ, något bra kom ut ur detta och det var det att när jag kom hem så beslutade jag mig för att idag så ska jag köpa mitt efterlängtade simkort och fara och simma med johanna ikväll! Det fick mig att känna mig snäppet bättre till mods..

Nu måste jag gå och packa mina badkläder, så jag tar mig iväg någon gång.



Ha en trevlig kväll, på återséende!

Kommentarer
Postat av: JL

fnizz

2009-11-16 @ 19:52:07
Postat av: Pernilla

inte kunde du vara hemma när jag kom på besök inte!=( haha

2009-11-16 @ 23:05:52
URL: http://pnordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0