smurf

Min dag började med att jag försov mig. Eller allting är ju relativt.. jag försov mig inte från skolan, men jag hade ju som sagt ställt väckaren på 05.30, men när väckaren ringde så slog jag av den OCH det resulterade i att jag inte var uppe förrän typ 06.45! VILKET innebar att jag inte hann gå ut med min lilla hund, vilket i sig innebar att jag överlät det till min lillebror som hade sovmorgon idag! Tack lillebror, det var ju snällt.

Idag så har vi haft temadag på skolan! Det var väl rätt intressant, men väldigt långtråkigt, speciellt då jag var väldigt trött i och med att jag inte riktigt kan det där som man kallar för att sova.

Ikväll så måste jag plugga MASSOR med religion, annars kommer det att gå väldigt dåligt på mitt religionsprov.. MEN, jag skulle hemskt gärna vilja simma ikväll, får se om jag kanske hinner med det också om jag är riktigt effektiv i mitt pluggande. Jag skulle även egentligen vilja se på min brors match ikväll, men det känns som att det är ett uteslutet alternativ, tyvärr.

Nu så sitter jag här vid datorn med linn, som jag snart ska skjutsa till bussen, så att hon tar sig hem.

Annars så har jag inte så mycket att säga just nu.



På återséende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0