sovit som en stock

Nu har jag ganska just vaknat, eller har faktiskt hunnit med en dusch sedan jag vaknade också..

Påtal om dusch så måste jag berätta en sak och det är det att mina smarta föräldrar har gjort som så att dom har satt en brandvarnare bredvid duschen! Om vi säger såhär alla mänskliga människor i den här familjen(jag, tobbe och erica), lyckas alltid sätta igång den där jävla brandvarnaren när vi duschar. Men mamma och pappa däremot, dom gör det aldrig, bara för att dom skyndar sig jätte mycket när dom duschar för att dom inte ska sätta igång den, för att det vore så pinsamt då dom alltid säger "jag förstår inte hur man kan duscha så länge..". I alla fulla fall så igår när jag skulle duscha så var jag så duktig att jag INTE satte igång larmet och då gick mamma runt HELA kvällen och sa " tänka sig att emelie kunde duscha utan att brandlarmet gick igång..". VAR INTE SÅ KAXIG säger jag bara, för i morse när min käre mor skulle duscha så satte hon igång brandlarmet och det var väldigt, väldigt roande måste jag säga!

Det känns som att jag fortfarande är i ett såkallat sleepmode. Är sjukt trött, det borde man inte vara om man sovit så mycket som jag idag, fast och andra sidan så har jag faktiskt sovit FÖR mycket och då ger sömnen i alla fall i mitt fall, motsats effekt. Såhär känner jag mig nu:



Kommentarer
Postat av: Stigge

åhhhh....

2009-11-15 @ 13:45:19
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0