svårt att sova

Jag kan verkligen inte sova. Ligger i sängen och försöker ta mig från datorn, men det går inte ens det. Suger snopp att sova ensam också för den delen.

Hamnade på något vänster i mina dolda fotoalbum på apberget.. måste säga att det fick mig att må riktigt kass när jag hittade bilder som dom här:



Underbara människa, fy fan vad jag saknar dig!!!

Kvällen startade starkt med lussebullebak med jonna, vi hade det jätte mysigt faktiskt! Åt dock alldeles för mycket bullar, så det resulterade i att jag nu mår jätte illa, men det är sånt man får ta.

När jonna körde hem blev jag dock lite down..
Måste säga något till en person och det är det att: tyvärr så kan jag verkligen inte säga mer än förlåt.

Nu ska jag här i min ensamhet se lite californication och verkligen försöka sova, jag känner att jag behöver det! Imorgon blir det en rejäl morgonpromenad(mest troligt inte på morgonen..), sen hoppas jag på att det inte är världens kallaste dag imorgon, för jag vill verkligen ut och springa! Vet ju hur det brukar sluta, men just precis nu känner jag att jag inte vill något hellre.



Godnatt, puss.

Kommentarer
Postat av: johan

vem är de du ska säga förlåt till?

2009-11-14 @ 18:13:33
Postat av: jonna

haha "vi hade det jättemysigt FAKTISKT", den tackar jag för ;)



Lyssna på bad romance med Lady Gaga, den är king.

2009-11-14 @ 19:02:31
URL: http://enavalladom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0