Tänka sig..

att jag tog mig upp i morse och blev endast fem minuter sen till motionen. Det var sjukt skönt att röra på sig måste jag ju säga! Vi spelade innebandy och trots att jag är helt talanglös innebandyspelare, så var det riktigt kul.

Nu så har jag historia, vi ska göra instuderingsfrågor inför provet som jag inte ens ska göra.. Fick i alla fall sitta i datasalen, det var ju tur det, då kan man lägga lite energi på annat.

Efter skolan ska jag i alla fall till billy boy, linn skulle nog eventuellt följa med..


Annars så har det idag hänt något väldigt irriterande idag. BARA för att..


Aja, nu ska jag försöka göra lite instuderingsfrågor, ses.

Kommentarer
Postat av: Stigge

Å de vill jag veta mer om !

2009-11-20 @ 14:53:46
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0