tisdag

Godmorgon.

Väckaren ringde för en kvart sedan och till min stora förvåning så var jag inte så äckligt trött som jag hade trott att jag skulle vara med tanke på att jag bara sovit fem timmar. Det var ju väldans skönt det!

Idag är det som sagt tisdag, och tisdag för mig betyder faktiskt ingenting idag. Börjar skolan 10.30, slutar 15.20, och efter det så är jag planlös. Kändes dock som att den planlösa tiden borde gå till att plugga, framförallt skriva temaarbetet. Nu är det två veckor tills vi ska börja med redovisningarna och om vi säger såhär, det känns SÅÅ långt borta för min/vår del. Så nu är det fan bara att rycka upp sig.

Annars vet jag inte, kanske man tar sig en simtur idag med? Får se.

Nu ska jag i alla fulla fall stiga upp och gå ut med elli! Förhoppningsvis så kan man nog gå som folk idag.. Glömde förresten skriva igår att inte fan hade vägverket, kommunen, eller vem tusan det nu är som ska göra det, sandat vägarna i min kära "by" igår. Är jag förvånad? Inte det minsta.

NU ut.


Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Jonnee

Vi skulle ju på stripdance aerobic? :(

2009-11-17 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0