varningsklockorna ringer..

Återigen ber jag om ursäkt för min kassa uppdatering..

Denna dag började med annat än skola, för att sedan ha naturkunskap sista lektionen före lunch(ska nu läsa genetiken som jag missade förra året, ist för historian). Var SJUKT god mat på skolan idag, nån slags kyckling. Försov mig inte idag i alla fall, som igår.. Men det skyller jag helt och hållet på daniel som inte ställt någon väckare!

Efter skolan så körde jag hem jonna, för att sedan köra till stallet och rida billy. Gamla farbrorn hade igår haft lite temp. och det blev därför en väldigt lugn ridtur, mest skritt och lite trav. Han var sjukt fin idag faktiskt, var länge sedan han var så fin senast!

Efter det så har jag inte gjort så mycket alls, kommit hem och tryckt i mig en kycklingfilé i väntan på maten..(smal..)

Har senaste veckan varit lite nere, vet inte varför, men någon vettig förklaring skulle man säkert kunna hitta om man försökte.. Idag var nog värsta dagen dock! Ber om ursäkt till dom som blev drabbade av mitt "mode" idag, framförallt jonna, puss på dig, du vet att du är den bästa jag vet! :*

Nu ska jag äta den riktiga maten, dvs. wook. Efter maten så ska jag hoppa i duschen och efter det så tror jag nog att jag kommer dra mig mot staden för lite trevligt umgänge!


Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0