dum dröm

Påtal om ingenting, så kom jag precis på vad jag drömde inatt.

Jag drömde i alla fall att jag skulle till cypern och nu när jag kom på vad jag hade drömt, så kändes det som att jag verkligen hade bokat en resa, vilken besvikelse! I alla fall så var det ingen rolig dröm för det var VÄRLDENS läskigaste flygtur. Jag minns bara hur jag satt i planet och tittade ner och då såg man hela jorden, precis som om jag åkte nått jävla rymdskepp! Jag fick panik, inte nog med att jag inte är något fan av att flyga längre, jag har aldrig varit något fan av höga höjder heller för den delen..

Dom som känner mig väl, vet all about min påsenaredarfödda flygrädsla, det var INTE en rolig dröm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0