godmorgon

Idag så har jag lovat mig själv att jag ska ta mig till skolan oavsett hur jag känner mig. Som vanligt varje morgon så har jag så ont att jag verkligen inte VILL fara, men idag måste jag stå ut.

Jag skulle i alla fall äta frukost nyss och jag har dragit på mig en ny vana, väldigt konstig vana för att vara jag. Jag har börjat äta kokt ägg till frukosten och jag har aldrig tidigare i mitt "äldre" liv ätit ägg överhuvudtaget, men jag har fått för mig att det ska vara bra att äta det och jag med mina fixidéer.. Idag i alla fall när jag då skulle äta mitt kära kokta ägg så smakade det jävla snabel!!! Det var typ ruttet, smakade typ fisk, jag skyndade mig och kollade på bästföre-datumet och det var inte förrän 22/10, det var ju lite lustigt. Så min morgon började som sagt med ett ruttet ägg, kan det bli bättre..

Nu ska jag gå och torka mitt hår och göra mig klar för avfärd.
Saknar alla på skolan, ska bli skönt att komma dit!

Kommentarer
Postat av: Jonna

det var så skoj att ha dig på skolan igen =D

2009-10-14 @ 15:50:30
URL: http://enavalladom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0