hopplöst

Alltså vad gör jag riktigt? Jag har suttit framför datorn OAVBRUTET sedan jag kom hem från skolan idag. Och jag har inte fått någonting vettigt gjort, jag känner bara hur panikkänslan tar över hela min kropp just nu, jag har så mycket att göra, men jag får ingenting gjort..

Idag är en sån dag när jag känner att jag bara vill sjunka genom jorden. Jag får fan ta och rycka upp mig, såhär kan jag inte ha det! Bara en skolvecka kvar nu, sen är det lov, då har jag all tid i världen att ta igen mig och stanna upp för att andas emellanåt. Ta tag i livet emelie!!

Har försökt plugga religion ikväll, tror att jag nog måste skriva provet jag missat imorgon. Men.. ingenting jag läst har gått in i mitt huvud, det går direkt ut på andra sidan igen, det är verkligen hopplöst.

Jag tror att jag skulle behöva lite sömn, så att min hjärna kanske kan återfå lite kapacitet.

Kommentarer
Postat av: random

Jesus är med dig

2009-10-20 @ 01:17:44
Postat av: jonna

Jag sa ju att du skulle följa på stan!

2009-10-20 @ 09:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0