looooooooooooooooooooooooooooov

Äntligen detta sjukt efterlängtade lov!

Dock så känns det som att jag borde sätta mig ner med skolarbete hela dagarna, för det skulle verkligen behövas, men jag vill verkligen inte det, nu när jag för en gångs skull är ledig.

Gårdagen var piss, ingenting alls kändes bra på något sätt.. Började med att när vi skulle hem så hade bilen fått en ny kompis vid namn P-jävla-böter-jävel.. Sånt är ju alltid kul, visst? Speciellt när man är väldigt rik som jag. Hela vägen hem var jag på sämst humör, trött, ledsen och irriterad, ville bara gråta. När vi till sist kom hem, så satt vid i emelies säng hela kvällen med datorerna, såg bland annat en film, som jag sov mig igenom.

Jag gillar inte den sits jag satt mig själv i, jag får inte tillåta mig själv att falla på det här sättet, för jag klarar inte av att ta mig upp.. Finns mirakel, så kan det gärna få dyka upp ett nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0