Onsdag

Tragiskt att vakna i morse, det första jag såg när jag vaknade var en jävla massa regn utan för mitt fönster. Skulle gå ut med elli, men skulle inte tro att hon var så sugen på det, det blev en ca. 10 mins promenad..

Nu sitter jag på skolan i datasalen, har lunch. Jonna dior sitter vid min sida och härmas och skriver i sin blogg, typiskt henne..

Funderade på att rida igen i hoppspec. idag, men vet inte om jag orkar med det. Vet iofs inte om det finns någon plats heller. Får se hur det blir med det.

Vi ska i alla fulla fall skriva tema-arbetet hela svenskan idag. Det var ju typiskt att jag inte visste det då, så jag kunde ta med mig datorn. Aja, inte mycket att göra åt det.


Kommentarer
Postat av: jonna

JA alltså nu var det ju så att det var jag som började och skriva i min blogg.

2009-10-07 @ 11:54:38
URL: http://enavalladom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0