tisdag

Steg upp strax efter 7 i morse, gick ut med elli halv 8 och kände mig jätte stressad, så jag gick bara en 30mins  promenad. Sekunden efter jag kommit in igen, så kom jag på att jag inte började förrän halv 11.

Har alltså varit på skolan idag, för första gången på väldigt länge, det känns sjukt skönt. Kul att träffa alla mina stjärnor där.

Efter skolan drog jag mig direkt vidare till stallet för att ta mig en ridtur med fritz. Underlaget på rakbanan var inte till hans fördel i och med att han inte har några broddar, så vi red efter vägen. BIG MISSTAG.. Hann rida i princip ingenting alls innan han BARA stod i dikena. Jag fick psykbryt när vi hade stått i samma dike i ca 15min, då givck han äntligen upp på vägen igen, eller snarare sprang upp på vägen. Red ca. 100 meter och vände sedan för att rida åt andra hållet trots dåligt väglag. Trots att vi var i diket 90% av ridturen så kan jag inte låta bli att tycka om han, för han var så fin efteråt, så är det alltid, när han fått sina psykbryt och stressat upp sig, så är han alltid sjukt fin när han taggat ner lite grann.

Kom hem typ halv 7.

Just ätit middag, nu så ska jag och min mor ut och gå med min hund. Viktigt att påpeka är att vi ska gå förbi ICA så att jag kan få min dagliga dos av satsumas!

på återséende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0