torsdag

Kunde inte ta mig upp ur sängen i morse, har sjukt ont i ryggen och nacken, som även gör att jag har ont i huvudet.. Övervägde länge att stanna hemma, men tog mig i kragen och nu sitter jag här på skolan.

Blev ingen morgon promenad, det överlämnade jag till min kära bror som visst hade massor med sovmorgon idag!

Gårdagen så for jag till ridhuset en stund och tittade på lite hoppspec. Tog med mig elli och gick sedan med henne hem. Var väldigt skönt, var sådär lagom kallt ut, inte så man bara ville avlida av kylan, som det känts som dom senaste dagarna.

Nu har jag i alla fall hål till 11.20 då är det lunch, jag är jätte hungrig, så jag blir besviken på medlefors om det inte är god mat idag. Skulle egentligen behöva göra lite temaarbete nu, men i och med att jag har all fakta hemma så känns det lite halverst.

Igår hade jag tänkt ut och springa på kvällen.. Men ack så blev det inte! Jag har ingen tid över till någonting, jag förstår inte hur det kan komma sig?! Jag går skola till cirkus 14-15 på dagarna, kommer hem - DÖD, orkar inte med någonting innan middagen, efter middagen promenad med hunden, efter promenad med hunden - KVÄLL, vad ska man göra då? Plugga? Ja det är i alla fall det jag känner att jag måste göra varje kväll egentligen, så jag får som ingen tid över till någonting..

Idag så tänkte jag ge löpningen ett nytt försök, har nämligen bestämt mig för att gå en långpromenad med elli ganska direkt jag kommer hem från skolan, då behöver hon inte gå så långt ikväll och då hinner jag kanske med att springa. Måste dock plugga till religionsprovet imorgon och måste göra klart alla historiafrågorna till imorgon(massor kvar..), så ja.. får helt enkelt se om det blir någon löptur idag.

Nu ska jag hänga lite på facebook medans jag väntar på mat.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0