tröttsamt

Jag börjar vara så less på att må kass och inte ta mig iväg till skolan.
Nu ligger man här i sängen igen och har inte orken att ta sig upp, eller snarare så har man för mycket pain för att vilja ta sig upp.

Steg iaf upp som vanligt i morse och gick ut med vovven, plågsam promenad blev det dock och så fort jag kom hem igen så kändes sängen som ända alternativet. Jag funderar på att satsa på att läsa ut boken till svenskan när jag inte har något annat för mig, men samtidigt så skulle jag vilja gå ut, på en lång promenad och rensa tankarna litegrann. Vill bara inte lämna elli hemma och känns dumt att dra med henne ut på en lång promenad när hon ganska nyss varit ute på en. Jag får överväga..

 Tänkte även försöka ta mig i kragen och riktigt ta tag i tema-arbetet idag. Det måste komma igång, annars kommer jag måste jobba ihjäl mig på slutet.

Nu ska jag i alla fall försöka få mig till köket och hämta mig en satsumas.(mitt levebröd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0