vilken dag

Ni ska bara veta vad duktig jag har varit nu!!(min mamma har varit duktig, jag har suttit i ett hörn och tittat på och kommit med kommentarer lite då och då) I alla fulla fall så existerar det nu inte längre någon sopsäck med kläder i mitt rum(mitt gamla rum), nu existerar bara en sopsäck, som står i garaget och den är full med fula kläder som ska åka till klädhimlen. Tack till mamma som var less på att se säckarna så det äntligen blev gjort..

Nu så ska jag snart ta mig i kragen, ta på mig lite sköna kläder och fara ut och springa en sväng! Dock så ska jag inte springa lika långt som jag gjorde i torsdags, så att jag inte kan andas på flera timmar efteråt, utan jag tänkte nu vara lite snäll med mig själv och försöka ta tag i det här med löpningen på riktigt och därmed börja med en stäcka som är fysiskt möjlig för någon i mitt skick.


önska mig lycka till! inte tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0