ny höst nya möjligheter

Har inte blivit mycket skrivet här senaste tiden.. har inte riktigt haft tid och ork till det.

Jag har i alla fall börjat skolan igen(medlefors), och det känns riktigt skönt faktiskt, dels för att jag saknat alla där så mycket(jonna, johan, simone m.fl.), men också för att jag har något att göra på dagarna, livet känns inte lika meningslöst. Känner mig faktiskt(tro det eller ej) riktigt motiverad till att göra det här nu, känns verkligen som att jag kanske för en gångs skull kan slutföra min skolgång.

Något annat som känns skönt, som i och för sig hör ihop med ovanstående är ju att jag äntligen får P E N G A R !
Alltså seriöst, jag har aldrig någonsin varit så fattig som nu, jag förstår inte egentligen hur jag klarat mig.. eller jo, det gör jag, för jag har världens snällaste mamma(tack mamma)!

Nu ska jag i alla fall försöka vara duktig och skriva här igen, nu börjar jag ha fått in lite vardagsrutiner och då kanske jag kan få lite tid över till att skriva också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0